Hoi Bram, leuk iets over het "echte" werk te horen. Het verschilt dus niet zo veel van andere landen en nederland, overal is wel een beetje ellende. Groeten uit Wijchen en ik zal er voor zorgen dat die kleine haar vliegtuig niet mist. ( ze is wel een beetje zenuwachtig, maar niet verder vertellen!! :-)
Frans en gaby
Frans en gaby